kej rå!

Efter lite klagomål att jag är så kass på att blogga nu för tiden ska jag göra en seriös ansträngning att bli lite bättre!

Igår var jag i alla fall och provade min bröllopsklänning för 3:e gången, så underbart, älskar den bara mer och mer för varje gång! Och den här gången var den lite mindre tight över magen så har nog lyckats bli av med nåt halvt kilo, precis enligt planen. Dock hade jag hoppats att jag skulle fått med mig den hem men icke! Sömmerskan hade lagt upp den sjuuukt fult och slarvigt så nu måste det göras om tills på lördag.

Bara 5 dagar tills bröllopet nu så känner mig lite nervös alltså. Och lite himlans sjukt dåligt tajmat rövade Simmes kompisar bort honom på svensexa till London idag! Gaaahhh!!! Som om jag inte behövt honom den här sista helgen!!!

20130628-074616.jpg

mammas älskade ungar käkar yoghurt!
Alsira går förresten sin sista dag på dagis idag,
från och med augusti blir det nytt ställe. Känns riktigt sorgligt faktiskt!

 

20130628-074629.jpg